همه چیز در مورد رپورتاژ آگهی

نکات مهم در تهیه متن رپورتاژ آگهی

اولین نکته بسیار مهم این است که از هرگونه کپی مطالبی که سایت های مختلف وجود دارد خودداری کنیم و برای تولید محتوا برنامه ریزی کنیم. در تولید محتوای رپورتاژ باید توجه داشته باشیم که رپورتاژ یک کاتالوگ تبلیغاتی و یا بخش درباره ما نیست و کاربران سایت های خبری درواقع علاقه ای به خواندن کاتالوگ های تبلیغاتی در قالب خبر ندارند ، بنابراین در زمان نگارش متن رپورتاژ توجه داشته باشید که هرچه مطلب شباهت بیشتری به یک خبر یا مقاله داشته باشد تاثیرگذاری بالاتری خواهد داشت و در واقع این تضمین میکند کاربران تا آخر مطلب را مطالعه کنند.

تعریف رپورتاژ آگهی
حال اینجا یک سوال پیش می آید که خرید رپورتاژ آگهی یعنی چه؟  رپورتاژ در تبلیغات اینترنتی و سئو سایت به عنوان یک گزارش و مصاحبه برای معرفی نمودن برندها به صورت یک خبر تبلیغاتی منتشر خواهد شد. در نتیجه یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و برند سازی به شمار می رود، حتی معروف ترین برند ها دنیا هم برای معرفی محصولات خود از این روش بهره می برند، چرا که تاثیر گذاری بسیار بالایی دارد یعنی به طور غیر مستقیم برای برند شما تبلیغاتی را ارائه می دهد. به طور کلی باید بگوییم رپورتاژ آگهی خبری تبلیغاتی می باشد که در قالب گزارش یا مصاحبه در سایت های خبری پر بازدید منتشر می شوند.

مخاطب خودتان را بشناسید
مخاطب نشریه یا وب‌سایت موردنظر معمولا چه کسانی هستند؟ حتی مهم‌تر از آن، مخاطبان خواهان چه چیزهایی هستند؟

از نشریه مربوطه درباره آمار مخاطبان و نمودارهای روان‌شناختی خوانندگان اطلاعات کسب کنید.
برای مطالعه نظرات خوانندگان زمان اختصاص دهید.
با یکی دو نفر از سردبیران و نویسندگان که می‌توانند دانسته‌ها و بینش خودشان را درباره خوانندگان خودشان با شما به اشتراک بگذارند صحبت کنید.
ایمیل‌ها را با چند خواننده در میان بگذارید و نظرشان را جویا شوید.

رپورتاژ آگهی خبری
این نوع رپورتاژ اکثرا در وب سایت های خبری منتشر شده و محتوا آن معرفی خدمات و یا محصولات می باشد. غیر مستقیم بودن این رپورتاژ اولویت کمتری دارد و بیشتر بر روی معرفی محصول تمرکز می کند. فرض کنید شرکت ایکس یک محصول جدید را به بازار عرضه کرده و شما باید در مورد این محصول رپورتاژ آگهی تهیه کنید. برای تهیه رپورتاژ برای این محصول می توانید از مزیت های آن بگویید و بیان کنید که چه نیازی را از مشتری بر طرف می کند و چه ویژگی ها و قابلیت هایی دارد.

با استفاده از این روش مشتری احساس بی اعتمادی نمی کند و شما هم می توانید تبلیغات مستقیمی را انجام دهید و نیازی به پنهان کاری ندارد.

آیا رپورتاژ انواع مختلفی دارد؟
در مورد رپرتاژ آگهی، دسته‌بندی‌های بسیار متعددی وجود دارد. برخی از افراد آن را بر اساس نحوه انتشار دسته‌بندی می‌کنند و برخی دیگر باور دارند که بر اساس نوع مخاطب و تبلیغی که انجام می‌شود باید رپرتاژ را دسته بندی کرد. ما در اینجا  قصد داریم دسته بندی تلفیقی را به شما ارائه دهیم تا بتوانید بهتر با این نوع محتوای امروزی آشنا شوید.

رپورتاژ آگهی
پس از بررسی انواع رپورتاژ، به آخرین نوع آن یعنی رپورتاژ آگهی می رسیم. آگهی را بیشتر باید به یک بررسی بی طرف تشبیه کنیم؛ مثلا ما به در مورد آسیب هایی که حشرات به بدن می رسانند صحبت می کنیم و به طور غیر مستقیم از دستگاه دفع حشرات برای از بین بردن آنها استفاده می کنیم. ساخت رپورتاژ آگهی بدین صورت است که شما مشکل بزرگی را بیان کرده و برای حل آن مشکل راه های مختلفی را بیان می کنید که در یکی از آن راه ها محصولتان را با ویژگی هایش بیان می نمایید.

روابط عمومی
گاهی اوقات هدف از رپورتاژ آگهی ایجاد سر و صدای رسانه ای است. گاهی وقت ها میخواهیم پروپاگاندای رسانه ای راه بیاندازیم و نشان دهیم خیلی از وبسایت ها دارند در مورد ما می نویسند. در این شرایط وقتی مطلب جذابی می نویسیم و آن را به وبسایتی می‌دهیم که منتشر کند معمولا خودمان در رسانه هایی که در اختیار داریم لینک آن مطلب را بازنشر می کنیم.

رپورتاژ آگهی,ریپورتاژ آگهی,خرید رپورتاژ آگهی,v\,vjhc h'id,تعرفه رپورتاژ آگهی,v\,vjhC h'id,نمونه رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان,سایت های رپورتاژ آگهی,پکیج رپورتاژ آگهی,خرید رپورتاژ آگهی دائمی,فروش رپورتاژ آگهیرپورتاژ آگهی,ریپورتاژ آگهی,خرید رپورتاژ آگهی,v\,vjhc h'id,تعرفه رپورتاژ آگهی,v\,vjhC h'id,نمونه رپورتاژ آگهی,رپورتاژ آگهی رایگان,سایت های رپورتاژ آگهی,پکیج رپورتاژ آگهی,خرید رپورتاژ آگهی دائمی,فروش رپورتاژ آگهی

تقریبا بیش تر سایت های که می توان در آن ها رپورتاژ خبری منتشر کرد محتوای رپورتاژ شما را هیچگاه حذف نخواهند کرد و رپورتاژ تبلیغاتی شما برای همیشه در این رسانه ها باقی خواهد ماند و در صورتی که محتوا ارزشمندی برای کاربران تولید کرده باشید خود متن رپورتاژ نیز می تواند در نتایج جستجو رتبه کسب کند و تبلیغ شما به صورت دائمی بازدید کننده داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *