رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی چیست؟Advertorial نام تبلیغاتی است که در قالب محتوای سرمقاله نوشته یا تولید شده است.

رپورتاژ آگهی چیست؟

یک آگهی تبلیغاتی تبلیغاتی پولی است که شبیه یک مقاله ، ویدیو یا صفحه وب طراحی شده است. تبلیغات ممکن است حاوی اطلاعات مفیدی باشد ، اما هدف نهایی آن تبلیغ محصول است.

تبلیغات در روزنامه چیست؟

“تبلیغات” اصطلاحی است برای محتوای روزنامه و مجله که شبیه محتوای سرمقاله است اما تحت یک توافق تجاری بین تبلیغ کننده ، تبلیغ کننده یا حامی کالاها و/یا خدمات و ناشر منتشر می شود.

ترفندهای رپورتاژ آگهی

  • برای ارزش بنویسید نه برای تبلیغ.
  • آگهی تبلیغاتی شما باید حاوی یک کپی ارزشمند باشد.
  • نیازی به نوشتن یک تبلیغ آشکار برای محصول یا شرکت خود ندارید. در عوض ، تبلیغات باید رنگ پست وبلاگ را بگیرند.
  • منظور از پست های وبلاگ ارائه اطلاعاتی است که مخاطبان می توانند از آنها ارزش پیدا کنند.

بنابراین ، وقتی برای ایجاد مفهوم تبلیغات خود می نشینید ، ابتدا به این فکر کنید که چگونه می توانید با محتوای آموزشی به مخاطبان هدف خود خدمت کنید.

تشویق مشتریان خود برای به اشتراک گذاشتن پست در رسانه های اجتماعی و برچسب گذاری شرکت شما ، راهی عالی برای افزایش آگاهی از نام تجاری آنلاین است.

محتوای تولید شده توسط کاربر یک ایده محتوایی فوق العاده است.

آیا همه اینها به نظر فرصتی است که نمی توان آن را از دست داد؟

منابع:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *